دعوت فرماندار يزد از مردم براي حضور باشكوه در راهپيمايي 22 بهمن

یزدفردا"عزيزا... سيفي فرماندار يزد با صدور پيامي به مناسبت فرارسيدن دهه فجر و سي‌و‌دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، ضمن تبريك ايام ا... دهه فجر، از مردم شريف شهرستان يزد دعوت كرد تا همچون سالهاي گذشته با حضوري چشمگير و گسترده در راهپيمايي 22 بهمن شركت نمايند.

سيفي با بيان اين كه انقلاب اسلامي صداي ملتي بود که پيشينه‌اي بلند در مبارزه با استعمار و سلطه اجانب داشت و در اين راه هزينه‌هاي فراواني را پرداخته بود، تصريح كرد:انقلاب اسلامي تجلي مطالبه و خواست اساسي مردم در نفي استبداد و هر گونه خودکامگي با هر نام و نشان بود.

سيفي اظهار داشت اين حضور قاطع و هوشمندانه از يک سو عامل ياس و نااميدي در اردوگاه دشمن و از ديگر سو موجب اميد و نشاط در سرتا سر ايران اسلامي مي شود و انگيزه مضاعفي را به مسلمانان جهان و آزاديخواهان عالم هديه مي کند. وي گفت: دهه فجر انقلاب اسلامي امسال با پيروزي ها دستاوردها و موفقيت هاي حيرت انگيز ملت ايران در عرصه هاي گوناگون علمي و فناوري و پيشرفت هاي چشمگير در همه زمينه ها براي رشد و تعالي ايران اسلامي مقارن شده است.


سيفي در ادامه ضمن اشاره به بركات برگزاري راهپيمايي هاي سالهاي گذشته، حضور مردم را نشانه بصيرت ايرانيان دانست و گفت: مردم نشان داده اند که هيچ فتنه و توطئه اي نمي تواند در عزم و اراده راسخ آنان خلل و يا ترديدي ايجاد نمايد .


فرماندار يزد عنوان كرد كارمندان و مسئولين فرمانداري نيز در کنار آحاد مردم شريف يزد براي حضور پرصلابت در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن و تجديد بيعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامي شركت خواهند كرد و بار ديگر با آرمانهاي امام راحل و شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي تجديد پيمان مي کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا